*யாரின் மீது குர்பானி கடமையாகும் ? கடன் பெற்று குர்பானி கொடுப்பதன் சட்டம் என்ன?*
ـ🌸🌼🍃🌺🍃🌸🍃🌺🍃🌸
ـ🍃🌸🍃🌺🍃🌸
ـ🌺🍃🌸
ـ🍃
கேள்வி :226
*யாரின் மீது குர்பானி கடமையாகும் ? கடன் பெற்று குர்பானி கொடுப்பதன் சட்டம் என்ன?*
*الجواب بعون الله الملك الوهاب 👇*
ہر بالِغ ،مُقیم، مسلمان مرد و عورت ، مالکِ نصاب پر قربانی واجِب ہے
مالکِ نصاب ہونے سے مُراد یہ ہے کہ
اُس شخص کے پاس ساڑھے باوَن تولے چاندی یا اُتنی مالیَّت کی رقم یا اتنی مالیَّت کا تجارت کا مال یا اتنی مالیَّت کا حاجتِ اَصلِیَّہ کے علاوہ سامان ہو
اور اُس پر اللہ عَزَّ وَجَلَّیا بندوں کا اِتنا قَرضہ نہ ہو
جسے ادا کر کے ذِکر کردہ نصاب باقی نہ رہے۔
فُقہائے کرام رَحِمَہُمُ اللہُ السَّلَام فرماتے ہیں
حاجتِ اَصلِیّہ(یعنی ضَروریاتِ زندگی) سے مُراد وہ چیزیں ہیں
جن کی عُمُوماً انسان کو ضَرورت ہوتی ہے
اور ان کے بِغیر گزراوقات میں شدید تنگی ودُشواری محسوس ہوتی ہے
جیسے رہنے کا گھر ، پہننے کے کپڑے، سُواری ، علمِ دین سے متعلِّق کتابیں اور پیشے سے متعلِّق اَوزار وغیرہ......
اگر اسکے پاس سونے کے علاوہ چاندی نقدی اور حاجت اصلیہ سے زائد چیز اتنی مقدار نہیں ہے کہ جن کی مجموعی قیمت تقریباً 613 گرام چاندی کی قیمت کے بقدر ہوجائے تو اس پر قربانی واجب نہیں۔
فمن كان غير واجد للمال الذي يكفي لشراء الأضحية فاشترى أضحيته بالدين المقسط، أو المؤجل، لأجل معلوم، وضحى بها أجزأه ذلك، ولا حرج عليه ،
بل إن من أهل العلم من استحب لغير الواجد أن يقترض لشراء أضحيته، إذا علم من نفسه القدرة على الوفاء.
وليس من هذا الباب من كانت عنده سعة من المال، إلا أنه لا يجد الآن السيولة الكافية لشراء الأضحية. فهذا مخاطب بالأضحية، لأنه واجد في الحقيقة، فعليه أن يقترض حتى يضحي
وسئل شيخ الإسلام ابن تيمية رحمه الله عمن لا يقدر على الأضحية ، هل يستدين ؟
فأجاب :
" إن كان له وفاء فاستدان ما يضحي به فحسن ، ولا يجب عليه أن يفعل ذلك "
الأضحية سنة وليست واجبة عند الجمهور بخلاف الحنفية . . . ولا حرج أن يستدين المسلم ليضحي إذا كان عنده القدرة على الوفاء "
کذا فی الھندیۃ:
(واما شرائط الوجوب) منھا الیسار۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (واما حکمھا) فالخروج عن عھدۃ الواجب فی الدنیا والوصول الی الثواب بفضل اللہ تعالی فی العقبی۔
اگر قربانی کسی پر فرض ہو، اور اس کے پاس نقد رقم موجود نہ ہو، تو اس کو قرض لے کر قربانی کرنا ضروری ہے، لیکن اگر قربانی فرض نہ ہو، تو قرض لے کر قربانی کرنے کی ضرورت نہیں ہے، شریعت بندوں کو ایسی چیز کا مکلف نہیں بناتی، جو ان کی استطاعت میں نہ ہو،
البتہ اگر کسی نے قرض لے کر قربانی کرلی، تو قربانی ادا ہوجائے گی، اور اس کا ثواب بھی ملے گا۔
جس پر قربانی واجب ہے اور نقد رقم اس کے پاس نہیں تو وہ قرض لیکر قربانی کرے یا اپنا کچھ سامان جیسے چاندی ، سونا وغیرہ بیچ کر حاصل شدہ رقم سے قربانی کرے اسے قربانی معاف نہیں
" اگر کسی پر قربانی واجِب ہے اور اُس وَقت اس کے پاس روپے نہیں ہیں تو قَرض لے کر یا کوئی چیز فروخت کر کے قربانی کرے "
جب قربانی کسی پرفرض نہ ہو تو قرض لےکرقربانی کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ شریعت بندوں کو اس چیز کامکلف نہیں بناتی جوان کے دائرہ اختیارمیں نہ ہو۔ گوقرض لے کرکی جانی والی قربانی ادا ہوجائے گی اس کا ثواب بھی ملے گا
البتہ اگر قربانی کسی پر فرض ہو اوراس کے پاس نقد رقم نہ ہو تو قرض لے کر قربانی کرنا ضروری ہے۔
குர்பானி கொடுக்கும் நாட்களில் நிஸாப் அளவுக்கு ஒருவரிடம் பொருளாதாரம் இருக்குமானால் அதாவது தங்கத்தில் 87. 1/2 கிராம் அளவிற்கு அல்லது வெள்ளியில் 612. 1/2 கிராம் அளவிற்கு அல்லது தமது சொந்த உபயோகம் மற்றும் தேவைக்கதிகமான ஆடை, பாத்திரம் ,ஃபர்னிச்சர், அலங்காரப் பொருட்கள் ,
மற்றும் தேவையை விட அதிகமான இடம் ,வீடு போன்றவை ஜகாத் கடமையாகுமளவுக்கு இருக்குமையானால் அப்படிப்பட்ட ஒவ்வொரு முஸ்லிமான, பருவமடைந்த, உள்ளூரில் உள்ள , ஆண், பெண்கள் அனைவரின் மீதும் குர்பானி கொடுப்பது பொறுப்பாகும்
இவ்வாறு குர்பானி யாரின் மீது பொறுப்பாக இருக்கிறதோ அவர் குர்பானி நாட்களில் குர்பானி கொடுப்பது
ஹனஃபி மத்ஹபின் படி வாஜிபாகவும், ஷாஃபியீ மத்ஹபின் படி வலியுறுத்தப்பட்ட சுன்னத்தான காரியமாகவும் இருக்கின்றது
இப்படிபட்டவரிடம் தற்போது குர்பானி பிராணியை வாங்கும் அளவிற்கு தேவையான பணவசதி இல்லாத போது குர்பானி நாட்களில் குர்பானி கடமையை கடன் வாங்கியாவது நிறைவேற்றுவது அவர்களின் மீது அவசியமாக இருக்கிறது,
அதே சமயம் யார் மீது பொறுப்பு இல்லையோ அவர் கடன் வாங்கி குர்பானி கொடுக்க வேண்டிய அவசியமில்லை மார்க்கம் அவ்வாறான சிரமத்தை யாருக்கும் தரவில்லை,
ஆனாலும் கடன்பட்டு தன்மீது பொறுப்பில்லாத குர்பானி காரியத்தை நிறைவேற்ற முன்வந்தால் மார்க்கம் அதனை தடை செய்யவில்லை
வாங்கிய கடனை நிறைவேற்றும் அளவிற்கு ஒருவருக்கு استطاعت இருக்கின்ற பொழுது கடன் வாங்கியும் குர்பானி என்ற அமலை நிறைவேற்றலாம் அதுவும் வரவேற்கப்படவேண்டிய நன்மையான காரியமாகவே இருக்கின்றது
ஆதார நூற்கள் :
(("الھدایۃ " (ج۱ص۹۶)
(("الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (6/ 312)
(("الدرالمختار،کتاب الأضحیۃ، (ج۹،ص۵۲۴)
(("فتاوی شامی) ( 26/214)
(("بہارِ شریعت، (ج۳، ص ۳۳۲)
((" الموسوعة الفقهية " (5/81)
(("فتاوى ابن باز" (1/37)
("فتاوی رضویہ ج (20 ص 370) : رضا فاؤنڈیشن لاھور )
(("مجموع الفتاوى" (26/305)
(("فتاوی ھندیۃ، 1/191)
(("فتاوی عالمگیری) 292/5، ط: رشیدیہ)
(("فتاوی امجدیہ (ج 3 ص 315 )
(("فتاوی رحیمیہ" ( 6/163)
(("ماخذ :دار الافتاء دار العلوم دیوبند
فتوی نمبر :61342
تاریخ اجراء :Oct 22, 2015))
(("ماخذ :دار الافتاء جامعۃ العلوم الاسلامیۃ بنوری ٹاؤن
فتوی نمبر :143101200531
تاریخ اجراء :01-01-2010))
*والله اعلم بالصواب ✍*
🎀பதிவு 👇
🎁فَسْــٴَــلُوْۤا اَهْلَ الذِّكْرِ வாட்ஸ் அப் தளம்
06/07/2021
24/11/1442
☪️செவ்வாய்கிழமை☪️
Abdurraheem Anvaari
احقر- يم.ائے: عبد الرحیم انواری 2008
عفا اللہ عنہ
دعا کی درخواست ہے
l🍃
l🌺🍃🌸
l🍃🌸🍃🌺🍃🌸
l🌼🍃🌺🍃🌸🍃🌺🍃
கருத்துகள்
கருத்துரையிடுக